Ikea má technické problémy se zaváděním HomeKit pro inteligentní rolety. Podpora HomeKit dorazila do USA teprve před čtrnácti dny. Ikea poprvé představila rolety v květnu 2017 a slibovala, že v létě dostanou podporu HomeKit.



To se nestalo a společnost slíbila podporu HomeKit na podzim. Konečně dorazila v listopadu. Ovšem vydání samotných rolet bylo ještě komplikovanější. Ikea poprvé představila rolety v září 2018, přičemž přibližné ceny byly odhaleny v listopadu téhož roku. V lednu 2019 uvedla, že budou vydány v únoru s podporou HomeKit. Nestalo se tak. V červnu 2019 uvedla společnost Ikea, že produkt bude vydán v srpnu. To se stalo, ale ne s podporou HomeKit. V říjnu Ikea uvedla, že HomeKit bude přidána do konce roku. Uživatelé v USA se dočkali teprve před čtrnácti dny. Zdá se však, že problémy přetrvávají. Když se jeden britský uživatel zeptal společnosti Ikea, proč ve Velké Británii nebyla přidána podpora HomeKit, společnost uvedla, že je to kvůli technickým problémům se zaváděním v USA. Podrobnosti nejsou jasné a společnost není schopna říct, kdy bude vyřešen.