Několik uživatelů hlásí problémy s vybíjením baterie, které do značné míry souvisejí s aplikací Hudba a vysokou úrovní aktivity aplikace na pozadí. Stěžují si uživatelé iOS 13.5.1, kteří používají starší i novější zařízení.
V některých případech aplikace pracuje na pozadí každý den několik hodin, i když aplikace nebyla používána několik týdnů nebo vůbec. Uživatel Mojo06 uvedl: „Právě jsem si před několika dny koupil nový iPhone 11 a baterie se velmi rychle vybíjí. Ještě jsem nepoužil aplikaci Hudba a iOS uvádí, že běží na pozadí více než 18 hodin a spotřebovala 95% baterie.“ Uživatel Brianwpi uvedl: „Telefon je velmi horký. Vypnuty aktualizace aplikací na pozadí. Restartovaný telefon. Stav baterie 91%. iPhone X se systémem iOS 13.5.1. Musel jsem dobíjet několikrát během dne. Pomoc?“
Zatímco první zprávy o vybíjení baterie související s aplikací Hudba se objevily již v dubnu, za poslední týden došlo k velkému nárůstu stížností, což naznačuje, že společnost Apple možná nedávno změnila něco na straně serveru, což způsobuje problém. Někteří uživatelé se rozhodli smazat aplikaci Hudba na svém zařízení, což problém vyřeší. Pro ty, kteří mají předplatné Apple Music, to však není nejlepší řešení. Doufáme, že problém bude brzy opraven.