Někteří uživatelé HomePodu hlásí problémy s přístupem k Apple Music po aktualizaci softwaru (14.5) z minulého týdne. Pokud použijete Siri k přehrávání skladby nebo interpretů, zdá se, že nemůže najít skladbu v Apple Music.
Společnost 9to5Mac obdržela několik e-mailů o této situaci a našla mnoho dalších stížností na Twitteru. Tyto stížnosti přicházejí týden poté, co Apple vydal software 14.5 pro HomePod s opravami chyb. Zatím není jasné, co mohou uživatelé dělat, pokud nemohou používat Apple Music na HomePodu. Někteří uživatelé obnovili tovární nastavení HomePodu a začal znovu fungovat. Jedním řešením může být přehrávání skladeb z iPhonu do inteligentního reproduktoru. I když to není tak pohodlné jako používání Siri, problém to zatím vyřeší.
@AppleSupport Hey 👋 Siri seems unable to find music as of some time today. I’m a Music subscriber and it’s failing on iOS and HomePod. I just get “I didn’t find x on Apple Music” for any request I make. I’ve seen other similar complaints on Twitter.
— Mike McNamara (@MikeMcNamara) May 4, 2021
@AppleSupport HomePod no longer finds anything on Apple Music, all I get is “I didn’t find XXXX on Apple Music” for anything I ask for.
— DubHodler (@DubHodler) May 5, 2021
Is there a trouble in a function at Apple Music Service, right? Doesn’t work almost 2 days ago in HomePod when said “hey Siri… play music”
— cymmer (@cymmer) May 5, 2021