Apple nemusí zahájit výrobu AR/VR headsetu až do konce čtvrtého čtvrtletí roku 2022, uvedl dnes analytik Ming-Chi Kuo ve zprávě rozeslané investorům. To by pravděpodobně vedlo k vydání zařízení koncem roku 2022 nebo začátkem roku 2023.
Před uvedením headsetu na trh chce Apple mít kompletní software, ekosystém a služby, což Kuo uvádí jako důvod, proč by Apple mohl plánovat zpoždění hromadné výroby od druhého čtvrtletí roku 2022 do konce roku 2022. Kuo také věří, že Apple má před sebou několik výzev. „Klíčem k úspěchu je software, ekosystém a služba. Věříme, že Apple chce vydat headset pro použití s různými aplikacemi, nejen pro herní aplikace, takže výzva při vytváření softwaru/ekosystému/služeb je výrazně vyšší než u současných produktů/konkurentů.“
Kuo dříve řekl, že AR/VR headset bude uveden na trh ve druhém čtvrtletí roku 2022, a předtím věřil, že vyjde někdy v roce 2021. Zprávy naznačují, že bude mít podobný design jako Oculus Quest, ale s elegantnějším vzhledem, který využívá textilie a lehké materiály pro pohodlné nošení. Dále by měl obsahovat dva 8K displeje s vysokým rozlišením a celou řadu kamer pro detekci očí, detekci hlavy a další funkce rozšířené reality.