Některým zákazníkům, kteří čekají na dodávky nových MacBooků Pro, bylo řečeno, že jejich dodávky se zpožďují kvůli problémům ovlivňujícím UPS, kurýra, kterého Apple používá k doručování svých zařízení po celém světě.



„Mechanická porucha způsobila zpoždění“ je zpráva, kterou několik zákazníků vidí, když sledují stav dodávky MacBooku Pro. Zákazníci také hlásí, že společnost UPS zasílá zákazníkům e-maily, které je informují o neznámých mechanických poruchách a že odhadovaná data dodání se budou lišit v závislosti na podmínkách v zemi. Mechanické poruchy působují, že dodávky MacBooků Pro a pravděpodobně i dalších elektronických zařízení zůstávají stát ve městech v Číně.

Některé zásilky jsou stále v Šanghaji a Soulu v Jižní Koreji a veřejně dostupné záznamy letů ukazují, že dnes, v době psaní tohoto článku, je několik letů UPS naplánovaných na odlet z obou měst. Kolín nad Rýnem v Německu slouží jako jeden z hlavních center UPS v Evropě a je to místo, kam zásilky pravděpodobně dorazí z Asie, než budou odeslány zákazníkům po celé Evropě. Jeden let UPS ze Soulu do Kolína nad Rýnem, který byl naplánován na dnešní den, byl zrušen, jak je uvedeno na Redditu. Není jasné, zda budou ovlivněny i další produkty Apple, jako jsou nově vydané AirPods třetí generace.