Chcete sdílet svůj pracovní plán a nadcházející schůzky s kolegou? Aplikaci Kalendář na vašem Macu lze snadno použít ke sdílení rozvrhu a událostí s ostatními uživateli. V dnešním článku si ukážeme, jak na to.



Jak sdílet kalendáře z Macu

Než začnete, rádi bychom upozornili, že můžete sdílet pouze kalendáře, které jsou uloženy na iCloudu. Pokud chcete sdílet kalendář, který je uložen na vašem Macu, musíte jej nejprve přesunout na iCloud.

  • Otevřete aplikaci Kalendář.
  • Jakmile se aplikace otevře, v levém podokně uvidíte seznam kalendářů, které jsou uloženy na iCloudu. Kliknutím pravým tlačítkem na kterýkoli ze zde uvedených kalendářů otevřete kontextovou nabídku.
  • Zde vyberte možnost Sdílet kalendář.
  • Vyberte pole Sdílet s a zadejte e-mailovou adresu osoby, se kterou chcete kalendář sdílet. Upozorňujeme, že pro přístup k vašemu kalendáři musí mít uživatel účet Apple spojený s touto e-mailovou adresou. Kliknutím na Hotovo odešlete pozvánku.