Rok 2021 nebyl pro Apple jednoduchý, pokud jde o vztahy se zaměstnanci, protože někteří z nich se veřejně rozhodli požadovat lepší pracovní podmínky. To se však netýká pouze firemních pozic.



Společnost 9to5Mac zjistila, že zaměstnanci v několika Apple Store si stěžují na pracovní podmínky v době pandemie COVID-19. Během několika posledních dní obdržel 9to5Mac zprávy od zaměstnanců dvou Apple Store v Brazílii, které se nacházejí v São Paulu a Rio de Janeiru. Tyto zprávy zmiňují, jak Apple zanedbává pandemickou situaci, aby ponechal obchody otevřené pro zákazníky, i když počet případů COVID-19 v posledních měsících značně vzrostl. Zatímco Apple říká, že obvykle zavře obchod, když je 10% zaměstnanců pozitivně testováno na COVID-19, manažer, který chce zůstat v anonymitě, zmiňuje, jak jsou zaměstnanci přetíženi, protože v jejich prodejně je v současné době nejméně 25 % týmu na dovolené kvůli pozitivnímu testu na COVID-19.

Zaměstnanci si stěžují na narušení soukromí, protože je jejich vedoucí neustále upozorňují na to, co mohou a co nemohou dělat ve svém volném času. Společnosti také vytýkají nepřiměřené platy, protože někteří z nich od začátku pandemie pracují na několika pozicích najednou, ale jejich platy nebyly zvýšeny. Apple v loňském prohlášení uvedl, že neustále monitoruje situaci, aby zajistil, že jeho zákazníci a zaměstnanci jsou v bezpečí, ale není jasné, proč některé obchody zůstávají otevřené, když je několik zaměstnanců doma po pozitivním testu na COVID-19.