Předplatné Netflixu s reklamou má 40 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což je o 35 milionů více než před rokem, uvedl dnes Netflix na své reklamní prezentaci Upfront. Netflix má celosvětově 270 milionů předplatitelů, takže většina jeho uživatelů stále platí předplatné bez reklam.
Netflix se mnoho let bránil zpřístupnění předplatného s reklamou, ale v roce 2022 potvrdil, že má v plánu zavést levnější variantu předplatného, aby zvýšil příjmy. Předplatné Standard s reklamami bylo spuštěno na konci roku 2022 a stalo se populárnějším, protože Netflix zvýšil ceny předplatného bez reklam. Podle Netflixu se více než 40 procent všech registrací v zemích, kde je předplatné s reklamou dostupný, používá právě toto předplatné. Více než 70 procent členů Netflixu, kteří platí předplatné s reklamou sleduje obsah Netflixu déle než 10 hodin měsíčně a Netflix říká, že předplatitelé odpoví na reklamu dvakrát častěji než předplatitelé jiných streamovacích služeb.