Vývojáři, kteří chtějí vyvíjet prohlížeče pro iOS s renderovacími jádry třetích stran, mohou podle společnosti The Register testovat své aplikace pouze na zařízeních fyzicky umístěných v EU.
Toto pravidlo představuje značnou překážku pro vývojáře mimo EU, kteří jsou nyní omezeni na používání simulátorů namísto skutečných zařízení pro testování svých prohlížečů. Toto omezení komplikuje proces vývoje a podpory prohlížečů s alternativními renderovacími jádry, protože testování na zařízení je nezbytné pro přesné posouzení výkonu a řešení problémů. Předchozí pravidla společnosti Apple, které zůstávají v platnosti v jiných regionech po celém světě, vyžadují použití WebKit pro všechny prohlížeče iOS a iPadOS, takže každý prohlížeč na těchto platformách je prakticky variantou Safari.
S vydáním iOS 17.4 začal Apple povolovat používání alternativních prohlížečů v rámci EU. Nyní se však ukázalo, že testování prohlížečů s renderovacími jádry třetích stran je omezeno pouze na EU, což potenciálně brání ve schopnosti vývojářů po celém světě řešit bezpečnostní problémy nebo efektivně implementovat aktualizace. Požadavky vyvolávají určité praktické obavy ohledně proveditelnosti podpory samostatného prohlížeče EU. Někteří vývojáři poukázali na to, že kvůli rozsáhlému seznamu podmínek společnosti Apple je obtížné vyhovět a zároveň zajistit, aby prohlížeč zůstal konkurenceschopný a bezpečný.