Není žádným tajemstvím, že největší zdroj zisku společnosti Meta pochází z reklamy. Zdá se však, že společnost je ochotna udělat reklamu o něco vlezlejší, alespoň na Instagramu.  Instagram testuje nový způsob zobrazování reklam, které uživatelé nemohou přeskočit.



Jak si všimlo několik uživatelů, Instagram při procházení aplikace zobrazuje „reklamní přestávky“. Tyto reklamní přestávky trvají několik sekund a nelze je přeskočit, takže uživatelé je musí dokoukat až do konce, aby mohli nadále procházet zdroj. Dan Levy, jeden z uživatelů, kteří viděli reklamní přestávku v akci, nazval toto rozhodnutí „špatným krokem“. V příspěvku na Redditu více uživatelů Instagramu uvedlo, že při procházení aplikace viděli reklamy.

Objeví se tyto reklamy nakonec pro všechny uživatele? Zatím ne, ale možná k tomu nakonec dojde. Mluvčí společnosti Meta řekl TechCrunch, že společnost vždy „testuje formáty, které mohou přinést hodnotu pro inzerenty“ a poskytne informace, pokud tyto testy k povedou k jakýmkoli změnám. Společnost odmítla sdělit, zda se testy provádějí globálně a zda se vztahují i ​​na reels a příběhy. Pokud Instagram oficiálně zavede do své aplikace reklamy, platforma bude více podobná YouTube, která také zobrazuje nepřeskočitelné reklamy uživatelům.