Tři zákazníci tento měsíc podali hromadnou žalobu na Apple a obvinili společnost z porušování kalifornských zákonů na ochranu spotřebitele a z falešné reklamy na AirPods Pro, které měly trvalé problémy s praskáním nebo statickými zvuky.
Několik měsíců poté, co byly vydány AirPods Pro v říjnu 2019, si uživatelé začali stěžovat na praskání, chrastění a zvuky podobné statické elektřině, které ovlivňují AirPods Pro. Zdálo se, že zvuk se objevil, když něco způsobilo pohyb nebo vibrace sluchátka, jako je chůze nebo běh. Apple se pokusil problém vyřešit pomocí aktualizací softwaru, ale společnost nakonec v říjnu 2020 spustila program oprav AirPods Pro. Zákazníci mohli přinést AirPods Pro k opravě nebo výměně, ale bohužel mnoho zákazníků zjistilo, že problém se vyskytuje i u náhradních AirPods Pro. V důsledku toho nyní Apple čelí hromadné žalobě, přičemž žalobci žádají odškodnění. Stížnost říká, že zákazníci by si nekoupili AirPods Pro nebo by zaplatili méně, kdyby Apple tuto chybu objasnil. Apple je také obviňován z falešné reklamy za zdůrazňování funkcí, jako je „vyšší kvalita zvuku“ a „neuvěřitelně čistý zvuk“.