Apple na svém britském YouTube kanálu sdílel několik nových krátkých videoreklam, které zdůrazňují funkce iPhonu, jako je App Store, Ceramic Shield, Ochrana odcizených zařízení a aplikace Najít.
Každá reklama je dlouhá asi 13 sekund a všechny jsou textové a poskytují informace o možnostech iPhonu. Například u reklamy na aplikaci Najít se Apple zaměřuje na rodiče a děti. „Aplikace Najít na iPhonu vám v případě potřeby umožní zobrazit polohu vašeho dítěte“, uvádí Apple.
Video Ochrana odcizených zařízení lidem připomíná, že je k dispozici další zabezpečení iPhonu. „Ochrana odcizených zařízení přidává další vrstvy zabezpečení pro váš Apple účet, pokud váš iPhone ztratíte nebo vám ho někdo vezme.“
Pro reklamu Ceramic Shield jej Apple přirovnává k tradičnímu sklu smartphonu. „Náš materiál Ceramic Shield na iPhonu 16 je 2x odolnější než jiné sklo na telefonech.“
Reklama App Store upozorňuje na proces kontroly společnosti Apple a na to, jak omezuje malware. „Každá aplikace v App Store je prohledána na přítomnost malwaru prostřednictvím automatizované a lidské kontroly, takže vaše zařízení zůstane v bezpečí.“