Společnost OpenAI vydala 30. září aplikaci Sora, sociální síť postavenou na nejnovější verzi jejího generativního video modelu. Ačkoliv je aplikace zatím dostupná pouze na pozvánku, zájem uživatelů je obrovský.
Aplikace Sora se vyšplhala na první místo v App Storu. Navzdory častým tvrzením, že běžní lidé už mají AI plné zuby, aktuální data z App Storu ukazují pravý opak. Zajímavé je, že dvě ze tří nejpopulárnějších aplikací v současném žebříčku využívají multimodální přístup – tedy kombinaci textu, obrazu a videa. To naznačuje, že uživatelé preferují interakci s vizuálními AI funkcemi, spíše než čistě textové modely, alespoň pokud jde o mobilní platformy. Zatímco Elon Musk se soudí s Apple a OpenAI kvůli údajně slabému zájmu o jeho aplikaci Grok, společnosti Google a OpenAI zjevně našly cestu, jak se uživatelům přiblížit.