V dokumentu podpory zveřejněném minulý pátek společnost Apple uvedla, že technická porucha zabránila některým uživatelům v Austrálii se staršími mobilními telefony uskutečňovat tísňová volání vytočením čísla 000 a že existuje malá pravděpodobnost, že by se to mohlo opakovat.
„Ve vzácném případě, že by se tyto výjimečné okolnosti ovlivňující sítě mobilních operátorů opakovaly, některé starší mobilní telefony se mohou stále potýkat se stejným problémem.“ Dokument neposkytuje mnoho konkrétních podrobností. Apple uvedl, že problém postihl některé Australany v regionálních oblastech, kteří se pokusili uskutečnit tísňové volání, když jejich primární mobilní síť nebyla k dispozici, přestože byla k dispozici alternativní síť a měla hovor spojit. Apple uvedl, že mobilní operátoři podnikají kroky ke zmírnění budoucích problémů. „iPhone XS, iPhone XR, iPhone 11 a všechny modely iPhonu od iPhonu 13 a novějších nejsou ovlivněny,“ uvedl Apple.















