Apple a IBM představili nové aplikace nazvané IBM MobileFirst for iOS. Aplikace pro iPhone a iPad jsou určené pro podnikovou sféru. Zatím je jich deset ale měli by přijít další. Využívají schopností IBM v podnicích a cloudových služeb.
Advise & Grow
Ukáže klientské finanční a úvěrové údaje, profily zákazníků a analýzu hospodářské soutěž.
Trusted Advice
Osobní finance s rychlým přístupem k robustní sadě finančních údajů. Můžete se setkat se svými klienty kdekoliv a nabízí informovaný poradenství na základě hluboké finanční analýzy.
Passenger+
Letušky mají silný nástroj, který jim pomůže dodat zcela novou úroveň zákaznických služeb pro cestující, kteří mají zpoždění. Letuška může identifikovat VIP cestující. Letuška bude mít přehled o pasažérech, zda chybí a zamluví alternativní lety.
Plan Flight
Aplikace umožní přístup k systému záznamů, které pomohou odhadnout množství paliva pro nadcházející lety. Před letem pilot dostane shrnutí provozu letiště, let a informace o počasí přímo do iPadu.
Pick & Pack
Maloobchodní prodejny nyní mají rychlý a snadný způsob, jak zefektivnit zásobování. Aplikace má v reálném čase přístup k informacím o produktech, včetně umístění a dostupnosti. Aplikace je schopna lokalizovat produkty v obchodě díky iBeacon.
Sales Assist
Můžete se rychle stát důvěryhodnými módními poradci. Díky iBeacon snadno identifikujete potřebné informace o pracovnících a jednoduše pomůžete zákazníkům. Můžete navrhnout oblečení na základě informací z předchozích objednávek. Aplikace může najít položky a potvrdit dodání na místě. Aplikace je určená pro prodejce, aby se mohli stát osobními asistenty kohokoliv v obchodě.
Retention
Pojišťovací agenti mohou mít rychlou akci na prioritních situacích, včetně nevyplacených prémií, chybějících informací v aplikaci a aktualizací na nároky a životní události. Tím, že ukazuje doporučené kroky, aplikace pomáhá zajistit, aby pojištění zůstalo až do dnešního dně, když časy transakcí jsou omezeny.
Expert Tech
Za rozbřesku mohou technici zvolit servisní vozidla a nástroje, které potřebují, aby co nejlépe dokončili své pracovní příkazy. Na cestě do zaměstnání využijí mapy a údaje o provozu pomoci servisních techniků a dosáhnout svých cílů rychleji. Na místě mohou se zákazníkem prohlédnout technické specifikace, diagnostiku a video tutoriály. Pokud technici potřebují podporu v reálném čase, zkušený kolega může komunikovat přes FaceTime.
Incident Aware
Když zákonné orgány přijmou tísňové volání, mohou mít nadhled nad místem díky GPS a mohou určit místo třeba nejbližší záchranky. Aplikace může policistům poskytnout přístup pro výpočet rizika. Mohou tedy učinit lépe informovaná rozhodnutí.
Case Advice
Aplikace umožní sociálním pracovníkům pracovat se všemi příslušnými záznamy, údaje o posouzení a pokyny. Sociální pracovníci mají novou možnost spravovat své klienty na cestách, osvobodit je od tradičního způsobu papírování.