apple_watch_iconApple radikálně změnil svůj marketing stylem vyvolat v lidech potřebu, chtít dříve něco než o tom sami věděli. Toto pravidlo uměl skvěle ovládat Steve Jobs a Apple se k němu opět vrací. Apple Watch se ještě neprodávají, ale přední módní tisky v Británii, Francii, Americe a teď už i v Číně prezentují tyto hodinky v plné kráse.



Čínský časopis Touch ukazuje luxusní model Apple Watch, který je zaměřen na ženy 20-30 let. Snímky stejně jako titulní stránku si můžete prohlídnout na následujících obrázcích. Více podrobnější informací se dozvíme už příští pondělí 9. 3. 2015 na Apple Keynote Eventu, proto sledujte náš server.

Apple-Watch-magazine apple-watch-styling-editorial-by-east-touch-magazine-2 apple-watch-styling-editorial-by-east-touch-magazine-3-640x336 apple-watch-styling-editorial-by-east-touch-magazine-4