Pod Applem si člověk nepředstaví jenom iPhone, iPod, nakousnuté jablko nebo Steva Jobse. Apple je synonymem pro perfekcionismus. Žádná firma na světě nemá vše tak do detailu propracované od samotného produktu až po jeho balení či prodej. Vše musí být do posledního puntíku dokonalé.
To se týká také výrobců obalů třetích stran: pokud chtějí, aby se jejich produkt prodával na Apple Store, musí splňovat přísná kritéria. Nejen že obal musí mít bílou barvu a musí na něm produkt být vyfocený. Podle zrojů Business Insider chce Apple aby byly na krabici vyfoceny pod určitým úhlem a aby písmo na krabici bylo stejné. „Regály“ by tak měly být přehlednější a měly by působit příjemnějším dojmem.
Podrobnější informace neznáme, protože Apple bojuje s unikajícími informacemi. Komunikuje se svými obchodními partnery tak, že každému z nich posílá email s upraveným zněním, aby bylo poznat od koho ta informace unikla.