Nová zpráva od společnosti Vibes, firmy, která se specializuje na mobilní marketing, vidí „velký“ posun v používání mobilních peněženek, jako je například Apple Pay a Android Pay, do jejichž vývoje Apple a Google stále investují.
Výsledek studie, ve které je Apple Pay označováno jako „Apple Wallet“ ukazuje, že spotřebitelé vyhledávají typy kampaní, ze kterých mohou okamžitě získat benefit. V srdci tohoto trendu Vibes rovněž konstatuje, že kupóny a loajalita jsou hlavní důvody, proč spotřebitelé placení přes telefon preferují.
- Asi třetina ( 32% ) uživatelů chytrých telefonů v současné době používá mobilní peněženku, jako je Apple Pay, nebo Android Pay.
- Více, než 9/10 lidí (94%) ukládá peněžní nabídky a kupóny.
-
Přibližně osm z deseti uživatelů ( 82%) uvádí, že pro ně jsou digitální kupóny vhodnější ve srovnání s těmi vytištěnými.
-
Většina spotřebitelů ( 59% ) tvrdí, že jejich názor na maloobchodníky je více pozitivní, pokud začnou dostávat kupóny a nabídky, které by mohly být uloženy na jejich smartphonu.
- Téměř šest z deseti dotázaných (59% ), chtějí přijímat textové upozornění ( SMS / MMS) s aktuálními informacemi o svých objednávkách.