Popularita chytrých hodinek od Apple pomohla k tomu, že se v posledním čtvrtletí roku 2015 prodalo obecně více chytrých hodinek, než těch klasických švýcarských. Jablečná společnost má podíl úctyhodných 63% z celkových prodejů, zatímco třeba Samsung pouze 16%.
Prodej chytrých hodinek tím vzrostl o 315.6% oproti poslednímu roku. to znamená, že obě společnosti, Apple i Samsung, prodali 8/10 hodinek ze všech značek, které chytré hodinky také nabízí. Celkově se za poslední čtvrtletí roku 2015 prodalo okolo 8.1 milionu smartwatch. Za rok 2014 to bylo 1.9 milionu.
Švýcarské společnosti prodali za poslední čtvrtletí roku 2015 7.9 milionu hodinek, to je přibližně o 4.8% méně, než kolik se jich prodalo v roce 2014 (8.3 milionu).
Jony Ive již dříve varoval švýcarské společnosti, že jsou pro ně Apple Watch hrozbou, snesl za to vlnu kritiky, ale jak to vypadá, ve výsledku bylo tvrzení o chytrých hodinkách pravdivé.