atari_logo_icon_by_mahesh69a-d42tq0c (1)„Když se podíváte na mobilní hry a arkády, zjistíte, že jsou identické. Spoustě mobilním hrám chybí jednoduchý koncept – dají se lehce naučit, ale těžko zvládnout.“ Poprvé použil Bushnell tuto frázi už v roce 1971.



Toto poučení sahá až do doby, kdy Steve Jobs a Steve Wozniak pro Atari udělali jejich hru Breakout. Ve skutečnosti to mělo mnohem hlubší myšlenku, než bychom si mohli myslet a stejným způsobem funguje například hra Pong. Účel hry velice rychle pochopíte, ale s postupným hraním se začne stávat těžší a těžší.

„Většina se zaměřuje pouze na grafiku, ale zapomíná na tento jednoduchý koncept. U některých her bylo velice špatné načasování a správná konstrukce. Po chvilce hraní několika her jsem měl chuť zahodit můj telefon, jenže bych ublížil jenom jemu a ne hře.“

Zdroj: 9to5mac.com