Podle zdrojů z Re/code má Microsoft ke dnešnímu dni přes 100 vlastní prodejen, velmi podobající se Apple Storům ve spojených Státech a v Kanadě. Velikostně se pohybují od malých 5 metrů čtverečních až po 6 700 metrů čtverečních, která je strategicky umístěna blízko ikonicky proskleného Apple Store na Fifth Avenue na Manhattanu.
Co však Microsoft nemá, jsou zákazníci.
„Obchody Microsoftu mají takový „hřejivý“ dekor, spoustu nápomocného personálu a řadu osobních počítačů, telefonů a zařízení. Mohli by však mít trochu více zákazníků. Není jasné jak to obchody Microsoftu dělají, jelikož sám Microsoft to komentovat nechce. Jestli je problém špatný odbyt nebo moc hustá doprava. Na druhou stranu je třeba spravedlivě říci, že není ojedinělé navštívit obchod, ke je více personálu než zákazníků.“
Microsoft popírá, že by byl nějaký imitátor Apple Storů – poukazujíc na obrovskou obrazovku tvořící zeď jako na na něco, co v Apple Storech není. Nejspíše nevědomky, že daleko větší (a taky lepší) obrazovky jsou standartem v posledních designech Apple Storů, první byl k vidění v Bruselu.