zajímavé aplikace dne iconApp Santa letos nezapomněl kromě aplikací zlevnit také nejoblíbenější hry a my jsme se je rozhodli, některé z nich koupit, trochu je otestovat a popsat vám naše dojmy z nich. Assassin’s Creed Identity je jednou z námi vybraných kousků, který by rozhodně neměl minout vaše iZařízení.

Hra Assassin’s Creed Identity je na App Storu už od září 2014, takže se nejedná o nový titul, pro mnohé ale tento titul nebyl za cenu 5$ lákavý. Nyní se dá hra sehnat za dolar jeden a to už je za tento akční trhák slušné.

Jak už to u série Assassin’s Creed bývá, hra má velmi poutavý příběh, který si užijete, bohužel, pouze v angličtině. Hra se odehrává v renesanční Itálii, a tak se ve hře dostanete na mnoho památek, které mají své místo na mapě ještě dnes. Navštívíte Colloseum, Andělský hrad, Florencii nebo třeba Forum Romanum.

Pokud máte Itálii jako vysněnou destinaci, za cenu jednoho dolaru ji můžete ve hře projít docela pěkně. Dokonce se podíváte i na místa, na které byste se jen těžko v reálném životě dostali. Třeba taková střecha katedrály ve Florencii nebo stříšky baráčků poblíž. Hra je hodně založena na svobodě pohybu a limitem vám jsou jen hranice mapy, jinak se dostanete v podstatě kamkoliv.

Aby to ale nebylo jen o památkách a o zdařilém prostředí, musíme se zmínit i o samotné hře. Tvůrci ji opět vybudovali na myšlence zabijáků, kteří se staví proti buržoazii. Na začátku si zvolíte jednu ze tří postav (za prémiovou měnu je možné odemknout čtvrtou – zloděje). Každá má své zvláštní schopnosti. Berserker disponuje velikou sílou při boji na blízku pomocí meče. Shadowblade je zvládá boj na dálku pomocí vrhajících nožů. Trickster je specialistou převleků a umí nepřátele zmást a zdržet.

Každá postava má něco do sebe a zvolit si tak není snadné. Postavou Berkstera volíte těžkopádnost a mnoho potyček. Trickster se soubojům často vyhýbá a hra je tím velmi ozvláštněna. No a Shadowblade je cesta někde mezi. Pokud ale nasbíráte dostatek herní měny, můžete si odemknout další slot pro postavu a hrát tak za jiný charakter. Na příběhu hry to ale nic nemění.

AC Identity nepostrádá akci. Četné souboje, schovávání a plnění úkolů v povedených mapách je opravdu zábavné. Vylepšování zbroje a postav vás žene neustále dál. Nesetkáte se tu s žádnou energií, která by se po čase doplňovala a tak si hru budete moci užívat plnými doušky až do alelůja.

Velmi těžko se hledají věci, které by se daly hře vytknout nebo je prohlásit za nepovedené. Pokud pomineme velikost hry, která je poměrně pochopitelných 2,5 GB, je jediným detailem, který lze považovat za nepatrnou tečku na kráse, že se občas nepovede nasvícení scény a stíny se objevují na nesmyslných místech. Sami si ale zhodnoťte, je-li toto důvod nezainvestovat do tohoto hodnotného titulu.

Za naši redakci hru určitě chválíme a doporučujeme všem, kteří chtějí na svém zařízení akční hru s perfektním prostředím a zajímavým příběhem.

The app was not found in the store. :-(