Apple plánuje spolu s vydáním nové verze iOS 9, která vyjde letos na podzim i úpravu stávající politiky ochrany osobních údajů při stahování aplikací z App Store. Doposud společnosti jako Twitter nebo Facebook mohli užívat údajů o stažení aplikací z App Store a následně tak tyto údaje užívat pro šíření reklam.
Pokud je tedy uživatel vášnivý hráč strategických her, tak je velice pravděpodobné, že v aplikacích třetích stran bude takovému uživateli vyskakovat nejčastěji reklama na hry této povahy. Toto s příchodém nové verze iOS 9 již nebude možné ,protože Apple klade vysoký důraz na ochranu osobních údajů svých uživatelů. Craig Federighi dokonce ve svém prohlášení uvedl, že společnost nechce znát osobní údaje uživatelů a proto nové Siri a funkce vyhledávání nebude tak spojena s Apple ID, tyto aplikace budou užívat náhodný identifikátor a údaje nebudou sdíleny s jinými aplikace Apple ani s aplikacemi třetích stran. Apple také vydal nové API pro prohlížeč Safari, kde bude možné nastavit blokaci pop-up oken, reklam, cookies a dalších.