apple_music_iconOd vydání služby Apple Music uběhly už dva měsíce a nyní máme možnost pozorovat některá statistická čísla. Wristly ve svém výzkumu o nejoblíbenějších aplikacích pro Apple Watch zahrnula i statistiky ohledně Apple Music. Z celkových 1.300 respondentů 71 % uvedlo, že si předplatili zkušební verzi na 3 měsíce zdarma. 1 % uživatelů uvedlo, že neví, co Apple Music vůbec je.



Apple minulý týden veřejně prohlásil, že pouze 21 % předplatitelů Apple Music ukončilo bezplatné členství. Data Wristly toto prohlášení potvrzují a očekávají větší zájem uživatelů pokračovat po skončení zkušební doby.

Zajímavá data ve výsledku společnost získala, když analyzovala zmíněných 71 % uživatelů, kteří začali s bezplatnou verzí Apple Music. 55 % z nich by bylo ochotno za službu platit, 35 % si prozatím není jisto a pouhých 10 % nebude dále pokračovat. Pokud by tato čísla byla nakonec reálná a někteří si to rozmysleli, znamenalo by to pro Apple cca 65%-70% míru konverze, což jsou opravdu pěkná čísla.

Apple Music průzkum

Zdroj: Medium.com