Ve čtvrtek bylo oznámeno, že v prvním čtvrtletí měsíce září 66% všech prodaných smartphonů v USA bylo od značky Apple a Samsung. Faktem je, že tyto dvě značky jsou nejprodávanějšími značkami a dávájí jasně najevo, proč jsou schopni ovládat trh.
Dále se uvádí, že Apple byl z 39% všech smartphonů, zakoupený jako dárek během tohoto čtvrtletí, dále následoval Samsung 29%.
Ostatní statistiky uvádí, že 49% spotřebitelů plánují aktualizovat jejich telefon zakoupením nového v příštích 12 měsících. Mezi nimi 43% preferuje Apple a 34% preferuje Samsung, pokud jde o značku o které uvažují, že si v budoucnosti koupí.
90% současných majitelů uvedlo, že preferují Apple a že ho plánují i jako další jejich zařízení, zatímco 5% uvedlo, že plánují Samsung. Mezi současnými majiteli Androidu 58% preferuje Samsung a 10% dává přednost Apple.
Tamsin Timpson, strategický ředitel společnosti Kantar Asia, poznamenal, že 56% uživatelů, kteří uvažují o koupi nového telefonu, přemýšlí o přechodu z Androidu na iOS.
I když zprávy ukazují, že Samsung je v patách za Applem, v mnoha statistických ohledech faktem zůstává, že Apple vlastní zhruba 90% zisku v odvětví v souladu s BloomergBusines. Dále i to, že by bylo opravdu zajímavé zjistit, kolik fanoušků Samsungu plánuje upgradovat jejich telefon na nejnovější Samsung Galaxy S6, jelikož Kantar mluví o tom, že téměř 90% si plánuje koupit nejnovější model iPhone 6s nebo iPhone 6s Plus.