Spolu s iOS 11 byl představen společností Apple i upravený obchod App Store, který obsahuje funkci „Dnes“ pro výraznější zobrazení obsahu aplikací. „Dnes“ zahrnuje jak aplikaci „Aplikace dne“, tak i hru „Hra dne“, s aplikacemi, které jsou denně vyměňovány, jak se ukázalo, může mít za následek obrovské zvýšení počtu stažení.
Podle dat získaných za 30 dnů společností Apptopia (prostřednictvím TechCrunch), aplikace a hry, které jsou uvedeny, vidí velký nárůst stahování. Aplikace zobrazená v pracovní dny může zaznamenat zvýšení stahování až o 2172 procent.
U her vidíme maximální zisk 963 procent a to je pro hru a vývojáře vše zdarma. V průměru se v řadě her zobrazuje nárůst o 792 procent z funkce v App Store, zatímco aplikace zaznamenaly zvýšení o 1747 procent.
Volně dostupné aplikace a hry jsou samozřejmě mnohem oblíbenější než placené aplikace a hry, které při prezentaci dostaly mnohem vyšší zájem. Dny v týdnu vedly k vyšším ziskům při stahování než o víkendu.
Apptopia shromažďovala data a zkoumala aplikace a hry, které Apple uvedl během posledních 30 dní. 5 z 30 aplikací za den byly placené aplikace a 11 ze 30 her bylo zaplacených.
„Aplikace, které již byly zařazeny do prvních 20 v příslušných kategorií před tím, než se objevily v aplikaci dne, dostaly pouze průměrný nárůst o 44%. Hry, které se nacházejí v rámci prvních 20 v kategorií her, to bylo 37%.“