HomePod od Applu se prodává necelé 2 týdny, i tak si dokázal vybojovat už 3% podíl na trhu chytrých reproduktorů. Průzkum, který se skládal z 520 amerických spotřebitelů, zjistil, že 31 procent respondentů mělo inteligentní asistenty. Vedoucím v chytrých reproduktorech byl Amazon Echo s 55 procenty z trhu, následuje Google Home s 23 procenty a Microsoft Cortana s 15 procenty.



Pokud jde o spokojenost, 89 procent respondentů, kteří vlastnili inteligentní reproduktory, uvedlo, že jsou s jejich zařízením spokojeni (59%) nebo velmi spokojeni (30%). Společnost Loup Ventures tvrdí, že tato spokojenost by neměla být překvapením, protože uživatelé v současné době očekávají velmi málo od svého inteligentního asistenta.

Průzkum zjistil, že poslech hudby je nejoblíbenějším prvkem inteligentních reproduktorů, přičemž téměř 40 procent respondentů říká, že používají své zařízení výhradně na hudbu. Počasí se pohybovalo mírně nad 30 procenty a následovaly „obecné dotazy“. Jiné bylo využití sportu a zpráv, komunikace a inteligentní domácnost kolem 10 procent.