První předobjednávky pro HomePod, které začaly koncem minulého měsíce, byly vyšší než předběžné objednávky pro několik dalších inteligentních reproduktorů včetně Sonos One a Google Home Max ve Spojených státech.



Data byla sdílena společností NPD a byla shromážděna pomocí služby Checkout, která sleduje nákupy u více prodejců. Podle údajů HomePod porazil všechny ostatní předběžné objednávky inteligentních reproduktorů s výjimkou Amazon Echo Dot. Přestože předběžné objednávky HomePodu údajně překonaly ostatní inteligentní reproduktory, NPD Group neposkytl údaje o tom, kolik předobjednávek bylo prodáno ve srovnání s inteligentními reproduktory od jiných výrobců, takže i když jsou to zajímavá data, nenabízejí pohled na to, jak dobře si HomePod vedl.

Údaje o prodeji HomePodu jsou zahrnuty v kategorii Ostatní. Ta zahrnuje produkty jako Apple TV, Apple Watch, AirPods, iPod, Beats a další příslušenství značky Apple a třetích stran. Analytik Gene Munster se společností Loop Ventures nedávno uvedl, že HomePod získal 12 procent celosvětového podílu inteligentních reproduktorů v roce 2018.

Zdroj: macrumors.com