Apple je na cestě, aby z Facebooku a YouTube vycucal co nejvíce informaci na vlastní televizní seriály a filmovou platformu, která by mohla být představena již v březnu příštího roku. Apple se chce zapsat výrazným způsobem mezi tvůrce vlastního obsahu v obsahovém prostoru. Navíc tato společnost staví centrálu o rozloze 128 000 čtverečních metrů pro svou novou divizi zábavy v Culver City v Kalifornii.
Umístění bude pravděpodobně domovem čtyřicetičlenného týmu pracujícího na Apple Worldwide Video, jehož portfolia představí dospělá dramata, dětské vysílání a programování pro Latinskou Ameriku a Evropu.
V loňském srpnu bylo oznámeno Applem, že investuje 1 miliardy dolarů k získávání a produkci originálních televizních pořadů a Hollywood obsahu. Nicméně dnešní zpráva naznačuje, že Apple investuje mnohem více peněz do programování než se původně myslelo, protože bude muset překonat Netflix, Facebooku a YouTube v posledních měsících.
Mechanismus zobrazování původního obsahu zatím zůstává nejasný – vysílání mohou být přístupné prostřednictvím Apple TV nebo jiného samostatného produktu, který je součástí jako samostatná služby pro předplatitele.