Začátkem tohoto měsíce Apple sdílel novou reklamu na HomePod, kterou režíroval filmař Spike Jonze a hvězda Tahliah Debrett Barnett, známá jako FKA Twigs. Za několika minutovou reklamou je totiž obrovský kus práce.
V novém sedmiminutovém zákulisním videu sdíleném dnes (přes Adweek) režisér Danilo Parra zkoumá, jak Jonze video natočil, jak vznikla choreografie a jak tým získal prostor, kde se natáčelo. Designéři zde vysvětlují, že tým používal hydrauliku k praktickému přesunu setů kolem, zatímco FKA Twigs v nich tančila.
Co se týče CGI, vedoucí VFX Janelle Croshaw poukazuje na to, že největší efekt pro reklamu nastává, když FKA Twigs tančí sama před zrcadlem. V jednom okamžiku ve videu je také zřejmé, že umělkyně se zúčastnila konkurzu pomocí aplikace FaceTime. Chcete-li si prohlédnout celý krátký dokument o přípravě reklamy na HomePod, navštivte Adweek přímo zde. Reklama s názvem Welcome Home byla první významná reklama společnosti Apple na HomePod, která byla vydána po řadě mnohem kratších, 15 sekundových videí HomePodu.
https://youtu.be/305ryPvU6A8
Zdroj: macrumors. com