TechCrunch udělal rozhovor s víceprezidentem pro marketing produktů společnosti Apple, Gregem Joswiakem. Podle Joswiaka vývojáři, kteří nyní dokáží přinést plnohodnotný zážitek ve stylu konzolí pro iOS zařízení, jako jsou nedávno uvolněné hry Fortnite a PUBG, jsou v mobilním hraní na špičce.



Platformy, jako je iOS, dokáží nabídnout jedinečné kombinace hardwaru a softwaru s pravidelnými aktualizacemi a vylepšeními, které v průběhu posledních několika let vedly k impozantní nové technologii her.

Joswiak říká, že Apple je schopen přinést vývojářům „velmi homogenní zákaznickou základnu“ s 90 procenty zařízení, která používají aktuální verzi systému iOS, což vývojářům umožňuje představit nové funkce a zaměřit se na schopnosti nových zařízení rychleji než na jiných platformách, jako je Android, díky čemuž Apple Store je konkurenceschopnější. Navíc k tomu musíme přičíst i dlouhodobě větší utrácivost za aplikace a hry u iOS uživatelů, než zákazníků se systémem Android.

Ryan Cash, jeden z vývojářů za nově vydanou hru Alto Odyssey, řekl pro TechCrunch, že existuje „skutečný a neustále rostoucí smysl, že mobilní zařízení jsou platformou pro zahájení přesvědčivých a skromných zážitků„.

Podle Joswiaka hra byla vždy jednou z nejpopulárnějších kategorií App Store a přepracovaném App Storu, který rozděluje hraní her do vlastních kategorií, iOS 11 zvýšil zájem o mobilní hry ještě více. „Návstěvnost obchodu App Store je výrazně vyšší a při vyšším provozu dochází samozřejmě k vyššímu prodeji.

Jedním z aspektů nového designu App Store, který vývojáři oceňují, je nová karta „Dnes“, která zákazníkům nabízí pohled na část práce, která vede k vytvoření mobilní hry.

Dan Gray, jeden z vývojářů z Monument Valley 2, uvedl, že umožňují lidem ukázat, že hry z indie je opravdu „práce lásky pro malou skupinu lidí“ a nejsou vytvořeny společností o 200 osobách. „Doufejme, že to vede k tomu, že hráči budou v budoucnu vidět, jakou hodnotu zaplatili dříve za hry, jakmile budou moci vidět smysluplnou práci“ řekl.

Zdroj: macrumors.com