Netflix tento týden poskytl skupině reportérů ve své společnosti Los Gatos v Kalifornii data o zvycích svých uživatelů a jak se tyto zvyky mohou během několika měsíců změnit (přes Recode).
Zatímco informace nejsou nijak zvlášť šokující, jedná se o jeden z výjimečných situací, kdy společnost Netflix poskytla data o svých uživatelích. Data jsou měřeny celosvětově. Pokud jde o registraci uživatelů Netflix, 40% registrací se uskutečňuje na počítačích Mac nebo PC, ale po šesti měsících se tento počet změnšil na pouhých 15%, ale stále se dívali na Netflix na svém počítači. V průběhu času uživatelé pochopitelně přecházejí na větší obrazovky, přičemž 70 procent uživatelů Netflix přejde na televizní obrazovku šest měsíců po prvním přihlášení. Telefony představují deset procent uživatelů Netflix, následované tabletem s pouhými 5 procenty.
I když existují určité výjimky, zůstává to převážně stejné ve všech zemích po celém světě. Například v Itálii se 36 procent uživatelů registruje na svém počítači a 54 procent tráví většinu užívání na televizoru. Uživatelé Thajska se většinou zaregistrují na svých telefonech, ale přejdou k televizi (35%) nebo k počítači (29%).
Oblíbenost televize pokračuje, i když je statistika rozdělena podle žánrů, ačkoli existují nepatrné variace v procentech, kdy se preference zařízení liší od žánru k žánru. Například děti, mají nejméně rádi sledování v počítačích a nejvíce v televizi, ale zároveň i upřednostňují zařízení, jako jsou iPhony a iPady. Lidé, co se rádi dívají na dramata mají rádi sledování na iPhonech nebo iPadech, zatímco Dokumenty jsou třetí nejpopulárnější žánr, který můžete sledovat v televizi.
Společnost CNET obdržela několik dodatečných informací, například, že kolem 25 procent celosvětového sledování v kterýkoliv den je přes mobilní sítě, protože uživatelé sledují různé show nebo filmy na cestách. Uživatelé mají také tendenci sledovat filmy častěji o víkendových večerech, zatímco sledující kratší epizody televizních pořadů během denních hodin.
Začátkem tohoto týdne společnost Netflix uvedla, že v příštích měsících brzy rozšíří rodičovskou kontrolu napříč zařízeními, včetně schopnosti přidat PIN kód na jednotlivé televizní pořady a filmy. Hodnocení budou také viditelněji zobrazována a při začátku přehrávání obsahu rodiče uvidí, že show a filmy jsou pro děti vhodné.