Společnost Zendesk spolupracuje se firmou Apple na zavedení podpory pro službu Business Chat beta, která je k dispozici v aplikaci Zprávy na zařízeních se systémem iOS s nainstalovanou novou aktualizací iOS 11.3.



„Dnešní zákazník očekává, že bude komunikovat s firmy stejným způsobem jako s kamarády, na jakémkoli prostředí, které je pro ně nejvhodnější.“ řekl Caitlin Henehan, viceprezident a generální ředitel společnosti Zendesk. „Integrace společnosti Zendesk s platformou Apple Business Chat Beta umožní zákazníkům komunikovat s podniky na mnohem více osobní úrovni prostřednictvím aplikace Zprávy. Společnosti budou schopny poskytovat včasné odpovědi v prostředí, které je známé a dostupné spotřebitelům.“

Služba Business Chat je navržena tak, aby umožnila uživatelům iPhone, iPad a macOS komunikovat s firmami přímo v aplikaci Zprávy. Dále umožňuje naplánovat schůzky a nakupovat. Kromě podpory společnosti Zendesk podporují několik velkých společností podporu Business Chat, včetně firem Lowe’s, Discover, Hilton a Wells Fargo. Další podniky se pravděpodobně v blízké budoucnosti připojí k používání této funkce. Business Chat je aktuálně v beta verzi a je k dispozici uživatelům, kteří ve Spojených státech používají iOS 11.3.

Zdroj: macrumors.com