Nová zpráva společnosti Sensor Tower zveřejněná tento týden ukazuje, že nákupy v aplikacích jsou i nadále populární mezi uživateli a vývojáři telefonů. Analytická firma tvrdí, že uživatelé iPhone v roce 2017 uskutečnili nákup v aplikaci o 23 procent více než v předchozím roce.



Údaje ze služby Sensor Tower naznačují, že průměrná částka vynaložená na jeden aktivní iPhone dosáhla v loňském roce nové hodnoty ve výši 58 dolarů, zatímco v roce 2016 to bylo 47 dolarů. Z toho přibližně 36 dolarů přispěly hry, následovaly aplikace zábava, hudba, a životní styl. Tato čísla zahrnují nákupy uskutečněné prostřednictvím systému nákupu aplikací přímo od Apple, jako jsou opakované odběry například služby Netflix. Nezahrnuje nákupy uskutečněné v aplikacích, jako je Uber a Amazon, které nejsou od společnosti Apple.

Pokud jde o stahování. Data Sensor Tower ukazují, že došlo k nárůstu o 10 procent, pokud jde o aplikace stažené na jeden telefon, přičemž toto číslo stoupá na 45 aplikací.  „Uživatelé iPhone nainstalovali v roce 2017 v průměru o čtyři další aplikace více v porovnání s předchozím rokem,“ říká společnost. Zajímavé je, že instalace aplikací pro fotografie a videa se meziročně snížily o 10 procent, zatímco hry se zvýšily o 7 procent.

Zdroj: 9to5mac.com