Společnost Apple identifikovala omezenou hardwarovou záležitost, která ovlivňuje nejnovější modely MacBook Pro 13″ bez Touch Baru, tedy typ, který má hardwarová tlačítka. Tato informace putovala koncem týdne do Apple Storů a k Apple Premium Reseller prodejcům.



Pokud selže SSD disk nebo hlavní deska MacBooku Pro, tak musí být vyměněny současně. Apple neprozradil základní důvod, proč selhávají obě zařízení zároveň a jaké procento uživatelů může být postiženo tímto problémem.

Výňatek z dokumentu:

„Apple identifikoval specifickou skupinu MacBooků Pro (13″, 2017, dva Thunderbolt 3 porty), které vyžadují výměnu SSD a hlavní desky, aby byla jedna z jednotek funkční.“

Apple říká, že problém neovlivňuje žádné další modely MacBook Pro s nebo bez Touch Baru, včetně těch, které byly vydány v roce 2016.

Apple říká, že výměna základní desky a SSD nevyžaduje výměnu pro nesouvisejícím problémem, jako je prasknutý displej nebo nereagující trackpad.

Výměna na účet Applu se vztahuje pouze pro zařízení v záruce.

Zdroj: macrumors.com