Sdílejte

Společnost Apple identifikovala omezenou hardwarovou záležitost, která ovlivňuje nejnovější modely MacBook Pro 13″ bez Touch Baru, tedy typ, který má hardwarová tlačítka. Tato informace putovala koncem týdne do Apple Storů a k Apple Premium Reseller prodejcům.



Pokud selže SSD disk nebo hlavní deska MacBooku Pro, tak musí být vyměněny současně. Apple neprozradil základní důvod, proč selhávají obě zařízení zároveň a jaké procento uživatelů může být postiženo tímto problémem.

Výňatek z dokumentu:

„Apple identifikoval specifickou skupinu MacBooků Pro (13″, 2017, dva Thunderbolt 3 porty), které vyžadují výměnu SSD a hlavní desky, aby byla jedna z jednotek funkční.“

Apple říká, že problém neovlivňuje žádné další modely MacBook Pro s nebo bez Touch Baru, včetně těch, které byly vydány v roce 2016.

Apple říká, že výměna základní desky a SSD nevyžaduje výměnu pro nesouvisejícím problémem, jako je prasknutý displej nebo nereagující trackpad.

Výměna na účet Applu se vztahuje pouze pro zařízení v záruce.

Zdroj: macrumors.com