Sdílejte

Facebook oznámil nové zaměření v reklamě a to pomocí rozšířené reality. Způsob je skutečně originální, produkt dané značky si totiž budou moci uživatelé vyzkoušet a aplikovat na sobě právě prostřednictvím rozšířené reality. Jednoduše si bude moci uživatel vyzkoušet brýle, rtěnku, kšiltovku a další.



Mezi první testery této reklamy patří firma Michael Kros, ta nabízí uživatelům možnost vyzkoušet si sluneční brýle této značky. V případě, že se vám bude produkt líbit, tak se rovnou prokliknete na e-shop, kde zboží objednáte.

Dalším adeptem jsou obchodní domy ve stylu IKEA, které nabídnou možnost vyzkoušení umístit nábytek, stůl, sedačku nebo třeba skříň do vámi zvoleného prostoru.

FBB Blog: Holiday – MK

Zveřejnil(a) Facebook Business dne Pondělí 9. červenec 2018

FBB Blog – Holiday: Sephora

Zveřejnil(a) Facebook Business dne Pondělí 9. červenec 2018



Chcete podpořit autora článku nebo magazín AppleNovinky.cz?

Nově máte možnost libovolného a dobrovolného finančního příspěvku prostřednictvím PayPal, kryptoměn Bitcoin a Litecoin.