Před příchodem 10. výročí App Storu v úterý 10. července Apple sdílel historii App Storu, prozkoumával významné milníky App Storu a sdílení osvědčení od Apple execs, vývojářů aplikací a další informace o tom, jak dalaaplikace App Store mobilní podnikání, zlepšení dostupnosti, posílení zdraví, revoluci v oblasti vzdělávání a změn života. 



App Store byl spuštěn 10. července 2018, kde bylo 500 aplikací, které Apple uvedl jako „kulturní, společenský a ekonomický fenomén“

Takhle tehdy vypadal App Store a mnoho aplikací lze stáhnout a zakoupit i dnes jako např. MLB, The New York Times, eBay, Travelocity, Tap Tap Revenge a další.

Špičková technologie, společnosti Apple, umožnila vývojářům a začínajícím firmám vytvářet aplikace, které využívají služby Apple Pay, GPS, služby určování polohy a další, aby vytvořily „miliardové podnikání“, které začínalo s App Store. Hry se také staly důležitou součástí App Storu. Ředitel Nintendo Shigeru Miyamoto řekl, že App Store umožňuje sdílet hry Nintendo novému publiku.

Společnost Apple také změnila hry a aplikace s dokupováním v aplikaci, což lidem umožňuje odemknout různé funkce a vyzkoušet aplikace před nákupem. To se rozšířilo na aplikace pro předplatné v roce 2011 a nyní to nabízí 28 000 aplikací.

iPad přišel v roce 2010 spolu s aplikacemi určenými pro větší obrazovku. Existuje celkově 1,3 milionu aplikací vytvořených právě pro iPad, které jsou dnes k dispozici, od Lightroomu a Microsoft Office 365 až po Procreate. 

Aplikace ARKit a rozšířené reality přišly v roce 2017, čímž se iOS stal největší platformou AR na světě. V App Store je k dispozici ve více než 3 000 AR aplikací a vylepšení přicházejících v systému iOS 12, jako podpora pro více osob, povede k ještě lepším aplikacím AR. 

Od června roku 2018 získali vývojáři z App Storu více než 100 miliard dolarů. Existuje více než 20 milionů vývojářů třetích stran registrovaných pro App Store a každý týden jej navštíví na iPhone a iPad více než 500 milionů zákazníků. 

Společnost Apple v roce 2017 zcela přepracovala App Store, rozdělovala hry a aplikace do dvou kategorií a zaměřila se více na objevování aplikací prostřednictvím příběhů o kartách Dne, výběru editoru a dalších. Apple říká, že stovky příběhů Dnes byly přečteny více než 1 miliony lidí. 

Zdroj: macrumors.com