Facebook již dlouho používá informace o vašem profilu, aby vám nabídl personalizované reklamy. Pokud například ve svém profilu uvedete své číslo mobilního telefonu a zároveň jste uvedli své číslo do internetového obchodu, může vás obchod identifikovat jako stálého zákazníka.



Podle tvrzení od Gizmodo, to Facebook ale dělá i v případě, že mobilní číslo bylo poskytnuto pouze pro použití dvoufaktorové autentizace pro přihlášení do Facebooku. Právě toto tvrzení společnost Facebook nyní (poněkud nepřímo) přiznala společnosti TechCrunch. „Používáme informace, které nám lidé poskytují, abychom nabízeli lepší a personalizované prostředky na Facebooku, včetně reklam. Využíváme shromažďované informace, včetně kontaktních informací, které lidé nahrají nebo přidají na své vlastní účty. Informace o kontaktech, které jste nahráli můžete kdykoliv odstranit.“

Zdroj: 9to5mac.com