Společnost Instagram nyní rozšiřuje nový způsob nákupu produktů po testovacím období všem uživatelům spolu s další novou funkcí, a to personalizovaným kanálem na kartě Průzkum.



Instagram dnes sdílel na blogu více informací o této nové funkci. Více než 400 milionů účtů na Instagramu používá příběhy každý den a společnost Instagram říká, že 33% z nejvíce navštívených příběhů pochází z firem. Nyní, když se podíváte na příběhy oblíbených značek a uvidíte něco, co se vám líbí, můžete rychle klepnout na produkt, abyste se dozvěděli více. Další funkce související s nakupováním, která přichází na platformu, je specializovaný kanál. Kanály, které byly spuštěny v červnu, vám umožňují procházet vaše zájmy a hlouběji procházet oblastmi, které se vám líbí na kartě Průzkum. Nyní, když prostě chcete nakupovat, uvidíte kanál určený pro nákupní příspěvky od značek, které sledujete, a od značek, které by se vám mohly líbit.

Zdroj: 9to5mac.com