HomePod je devátý nejpopulárnější inteligentní reproduktor ve Spojených státech, podle online průzkumu 1011 uživatelů inteligentních reproduktorů, který provedla výzkumná firma Strategy Analytics v červenci a srpnu.



Nejlépe se v žebříčku drží podle Strategy Analytics Amazon Echo a Google Home. Amazon Echo je nejoblíbenější reproduktor v Evropě. Pojďme se podívat na žebříček.

  • Amazon Echo: 23%
  • Amazon Echo Dot: 21%
  • Google Home: 8%
  • Google Home Mini: 7%
  • Amazon Echo Plus: 5%
  • Amazon Echo Spot: 4%
  • Amazon Echo Show: 4%
  • Amazon Echo Dot Kids Edition: 4%
  • Apple HomePod: 4%
  • Google Home Max: 2%

Společnost Apple nezveřejňuje výsledky prodeje HomePodu ve čtvrtletních výsledcích výdělků. Strategy Analytics v srpnu odhadla, že prodej HomePodu dosáhl ve druhém čtvrtletí roku 2018 700 000 kusů, což dalo společnosti Apple zhruba šest procent podílu na celosvětovém trhu inteligentních reproduktorů v té době. Tyto údaje by neměly být překvapením, protože Amazon Echo a Google Home stojí 49 dolarů, zatímco HomePod se prodává za 349 dolarů. Apple prodává HomePod jako prémiový reproduktor, který má také Siri, ne jako osobního asistenta, který také přehrává hudbu. V dubnu analytik Ming-Chi Kuo, uvedl, že Apple přemýšlí o levnější verzi HomePodu, možná ve formě reproduktoru Beats s podporou Siri. Stav těchto plánů je ale zatím nejasný.

Zdroj: macrumors.com