Snapchat usnadňuje společnostem vytvářet objektivy AR určené pro aplikaci. Společnost zahajuje nový program, který nazývá Lens Creative Partners, který umožňuje podnikům objevovat certifikované tvůrce AR, kteří vytvářejí značkové čočky pro filtry Snapchat.



Jak uvedl Engadget, Snapchat zahajuje svůj program Creative Partners Lens s 30 tvůrcemi, včetně velkých agentur, stejně jako kvalifikovaných individuálních návrhářů objektivů. Firmy, které chtějí získat spolupráci s některým z nich pak mohou pomocí programu Lens Creative Partners sledovat návrháře a domluvit si spolupráci. Podle Snap si společnost vybrala prvních 30 tvůrců díky jejich zkušenostem s vývojem AR. Rovněž dokončili přísný kurz o vývojovém procesu firmy Snap, zásadách inzerce a modelů pro nákup. Další tvůrci, kteří doufají, že budou certifikováni, budou muset s největší pravděpodobností projít stejnou věcí. Snapchat se spoléhá na své objektivy AR, a to jak pro běžné uživatele, tak pro reklamu.

Zdroj: 9to5mac.com