Singapore Airlines, která v roce 2015 poprvé zavedla iPad do kokpitu letadla, vysvětlila své plány do budoucna, i to, jak se společnost posunula. Společnost uvedla do provozu iPady vybavené dvěma základními aplikacemi, FlyNow a Roster.
Tyto iPady jsou zabezpečeny pomocí Touch ID společnosti Apple a umožňují vynechat dříve používané dvojfaktorové ověřovací zařízení, které pilotní jednotky musely mít. Aplikace Roster je navržena jako osobní společník pro piloty a poskytuje jim spoustu snadno dostupných informací. Na první pohled může pilot jednoduše zjistit, které lety se blíží, vidět typ letadla stejně jako typy tříd cestujících. Důležitou vlastností je počet letů – zákonná hranice je 100 hodin měsíčně a piloti ji museli sami sledovat. Totéž platí pro vízum, například vízum USA. Aplikace pilota upozorní, že brzy vyprší. Mezi další funkce patří možnost sdílet nadcházející lety s rodinnými příslušníky.
A uživatelé si mohou prohlédnout seznamy ostatních pilotů, což usnadňuje uspořádání letů. Letecká společnost říká, že chce v budoucnu automatizovat ještě další procesy a poskytovat také připojení na palubě. V budoucnu plánuje společnost Singapore Airlines automaticky vytvářet žádosti o vízum pro své piloty, aby jim tento proces usnadnila. Kumar dodal, že existuje mnoho dalších vylepšení, na kterých se momentálně pracuje, jako je například upgrade starších kokpitů s USB porty pro nabíjení iPadů a také přidání bezpečného palubního připojení pro iPady.
Zdroj: 9to5mac.com