Po Vánoční sezóně bude Apple pravděpodobně čtvrtý největší online prodejce. V roce 2018 má Walmart 4,0 procentní podíl v online prodeji, zatímco Apple má 3,9 procentní podíl, uvádí nové údaje z eMarketer Retail (prostřednictvím TechCrunch).



Online prodej společnosti Walmart roste rychlým tempem a v letošním roce se očekává nárůst o 39,4 procenta. Je třeba poznamenat, že statistiky prodeje společnosti Walmart zahrnují také jeho stránky Sam’s Club a Jet.com. Na druhou stranu růst společnosti Apple v letošním roce zpomalil, když se prodej oproti loňskému roku zvýšil pouze o 18 procent. To je o něco méně, než v roce 2017 ve srovnání s rokem 2016. Samozřejmě, Amazon zůstává daleko vpřed, tato společnost má 48,0 procentní podíl.

Očekává se, že její prodej v porovnání s rokem 2017 vyskočí o 29 procent. Společnost eBay naopak klesne ze 7,6 procent na 7,2 procent. Důležitý je také fakt, že Walmart má jednu z nejrychleji rostoucích firem, co se týče elektronického obchodu. Společnost Wayfair, prodejce pouze online, ji lehce překonává s tempem růstu 40,1%. Zatím Apple bude mít o něco více než 18% v letošním roce – méně než v loňském roce. Jeho podíl na online obchodování zůstane v tomto roce prakticky nezměněn na úrovni 3,9%.

Zdroj: 9to5mac.com