Apple jmenoval svého dlouholetého zaměstnance a výkonného ředitele Franka Casanovu jako svého prvního marketingového ředitele pro rozšířenou realitu, uvádí Bloomberg.



Casanova, který je v Apple již od roku 1988, je zodpovědný za marketing produktů pro rozšířenou realitu společnosti Apple podle jeho profilu na LinkedIn. V květnu 1988 nastoupil do společnosti Apple jako produktový manažer, v roce 1997 strávil krátkou dobu v jiné společnosti a od té doby pracuje u Apple. Byl u vydání iPhone, stejně jako u mnoho dalších produktů. Jak zdůrazňuje Bloomberg, rozhodnutí Apple jmenovat marketingového ředitele pro rozšířenou realitu naznačuje důležitost rozšířené reality pro budoucnost společnosti. Apple také pracuje na vylepšené funkce AR v iPhonech v roce 2020 prostřednictvím 3D zadní kamery založené na laseru a společnost také pracuje na brýlích pro rozšířenou realitu, které by mohly být vydány přibližně ve stejném období.

Zdroj: macrumors.com