V článku, který byl zveřejněn v App Store Connect, společnost Apple podrobně uvedla, jak vývojáři aplikací pro iOS, macOS a tvOS budou brzy moci nabídnout zlevněné předplatné bývalým uživatelům ve snaze získaz je zpět.



Stejně jako u nabídek pro nové předplatitele budou existovat tři kategorie:

  • Zákazníci mají přístup k aplikaci zdarma po určitou dobu – například 30denní zkušební doba, po které následuje předplatné se standardní cenou 4,99 dolarů měsíčně.
  • Zákazníci zaplatí za vybrané období – například 1,99 dolarů za měsíc po dobu tří měsíců poté zaplatí 9,99 dolarů měsíčně.
  • Zákazníci zaplatí jednorázovou cenu za určité období – například 9,99 dolarů za prvních šest měsíců a poté 39,99 dolarů za rok.

Vývojáři budou moci nabídnout až 10 různých propagačních akcí najednou. Propagační nabídky budou k dispozici i stávajícím uživatelům, což umožní vývojářům nejen získat zpět zákazníky, ale také si zachovat stávající. Použitím ověření potvrzení budou vývojáři schopni určit uživatele, kteří aplikaci nekoupili, aby mohli nabídnout propagační akci a pokusit se je získat zpět. Tyto výhodné nabídky budou k dispozici v systémech iOS 12.2, macOS Mojave 10.14.4 a tvOS 12.2 a novějších. Vývojáři se nyní mohou připravit vytvořením nabídek a stažením Xcode 10.2 beta a vložení API StoreKit do svých aplikací.

Zdroj: macrumors.com