New York Times tento týden uvedl, že nebude k dispozici v připravované službě Apple, která bude k dispozici v aplikaci News. Washington Post se údajně rozhodl stejně. Generální ředitel Mark Thompson uvedl, proč tomu tak je.



Thompson agentuře Reuters sdělil, že prvním problémem je ztráta zisku. Měsíční digitální předplatné New York Times stojí 15 dolarů, a Thompson řekl, že nemá v plánu, aby byl k dispozici i na jiných platformách. V loňském roce společnost vydělala 700 milionů dolarů, což je velmi blízko jejímu cílu který má, a to vydělat 800 milionů dolarů do roku 2020. Výnosy z digitálních reklam překročily poprvé ve čtvrtém čtvrtletí roku 2018 tržby z tiskových reklam. V redakci pracuje 1 550 novinářů. Mark Thompson, generální ředitel největších amerických novin také varoval, že spoléhání se na distribuci třetích stran může být nebezpečné pro vydavatele, kteří riskují ztrátu kontroly nad svým vlastním produktem.