Bývalá šéfka maloobchodu společnosti Apple Angela Ahrendts dnes poskytla rozhovor agentuře Bloomberg, kde hovořila o své práci v Apple. Jedním z důvodů, proč se Ahrendts připojila ke společnosti Apple, je možnost posunout Apple Store na další úroveň.



Také jmenovala programy, jako je Today at Apple, jako to, co rozhodlo, že začala pracovat pro Apple. Ahrendts sdělila, že při pohledu zpět na její práci, změna designu v Apple Store po celém světě byla jedním z jejích hlavních úspěchů. Když se Bloomberg Ahrendts zeptal na kritiku změn, které Apple zavedl ve svých Apple Store sdělila, že tomu nevěnuje žádnou pozornost. „Nevěnuji tomu žádnou pozornost a nic z toho není založeno na skutečnosti,“ řekla. „Každý se snaží najít své příběhy.“ Řekla, že když odešla z Apple, míra zákazníků byla historicky nejvyšší a skóre loajálních zákazníků dosáhlo historických maxim. „Znám fakta,“ řekla Ahrendts.„Udělali jsme toho hodně za pět let, ale vždy si říkám, abych věci dělala rychleji a více,“ řekla. Podle Ahrendts splnila to, co od ní bylo očekáváno, protože společnost byla schopna dosáhnout cílů svého pětiletého plánu.