Nový článek z Bloomberg upozornil na nespokojenost některých zákazníků a zaměstnanců se stavem Apple Store, a to zejména v důsledku změn zavedených bývalou šéfkou maloobchodu Angelou Ahrendts.



Podle některých současných i bývalých zaměstnanců se Apple Store více zaměřil na kreativitu než na nakupující zákazníky, což vedlo k několika stížnostem. Ahrendts opustila Apple minulý měsíc a nyní je na jejím místě Deirdre O’Brien. O’Brien je nyní pověřena revitalizací Apple Store, i když to znamená odklonit se od myšlenky maloobchodních prodejen jako společenských míst, což byla iniciativa, kterou vedla Ahrendts. Podle zdrojů společnosti Bloomberg to vedlo k nejasnostem a dalším problémům, jako například méně kvalifikovaní zaměstnanci a odstraněním tradičního Genius Baru v některých Apple Store.
Zákazníci, kteří hledají rady nebo opravy svých zařízení, musí nyní vyhledat zaměstnance, který musí zadat požadavky do iPadu.

Když je pak technik volný, musí najít zákazníka, ať se nachází v obchodě kdekoli. Nyní jsou Apple Store často přeplněné lidmi čekajícími na opravu svého zařízení. „Apple se snažil zefektivnit své služby,“ říká jeden zaměstnanec, „ale v tomto případě to bylo pro některé zákazníky obtížnější.“ Jeden bývalý manažer společnosti Apple řekl, že O’Brien se snaží rozdělit Apple Store do jasně definovaných sekcí. Patří mezi ně oblasti, které podporují rostoucí obchodní služby, jako je Apple Music nebo Apple TV+.