Apple zveřejnil novou reklamu, která vtipně představuje, jak je odemykání pomocí Face ID pohodlnější a bezpečnější než Touch ID. Reklama trvá 30 sekund a zobrazuje muže, který sedí na lehátku na zahradě.



Poté, co obdržel tři zprávy iMessage na svém iPhone XR, pomalu zvedne lehátko, aby odemkl zařízení pomocí Face ID. Obdrží zprávy od kamaráda jménem Craig, který se ho zeptá, jestli se ještě chystá přijít. Místo toho si muž znovu lehne na lehátko vedle svého psa. Reklama je výstižně nazvaná “Nap” a můžeme v pozadí slyšet píseň “Nice” od DJ Latroit. Face ID byl představen v iPhone X v roce 2017. V té době, Apple řekl, že pravděpodobnost, že by náhodný člověk mohl zařízení je přibližně jeden z 1 000 000, versus jeden z 50 000 pro Touch ID. Reklama je součástí probíhající marketingové kampaně společnosti Apple, která představuje jak hardwarové, tak softwarové funkce zařízení, například šifrování iMessage, soukromí v App Store, recyklaci iPhone a odolnost proti vodě.